Midsommar outfit

L(i)FE

Trådstartare
Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den.
Inte för jag kommer vara på nåt stort firande men iallafall.
Jag kan kanske köpa nånting idag om det är nåt som finns i vanliga affärer som hm och så för jag hinner ju inte skicka efter. Men annars så kanske nån har nåt tips om vanliga kläder som kanske domflesta har så kanske jag har eller kan låna av en kompis eller nånting.
Men ja bara om nån har nåt tips så skulle det vara hjälp samt!
Lager-157-Kjol-%22Andrea%22-Print%201.jpg
 
Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den.
Inte för jag kommer vara på nåt stort firande men iallafall.
Jag kan kanske köpa nånting idag om det är nåt som finns i vanliga affärer som hm och så för jag hinner ju inte skicka efter. Men annars så kanske nån har nåt tips om vanliga kläder som kanske domflesta har så kanske jag har eller kan låna av en kompis eller nånting.
Men ja bara om nån har nåt tips så skulle det vara hjälp samt!
Lager-157-Kjol-%22Andrea%22-Print%201.jpg
Eftersom det är midsommar så är väl en diskret blommig blus passande 🙂
 
Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den.
Inte för jag kommer vara på nåt stort firande men iallafall.
Jag kan kanske köpa nånting idag om det är nåt som finns i vanliga affärer som hm och så för jag hinner ju inte skicka efter. Men annars så kanske nån har nåt tips om vanliga kläder som kanske domflesta har så kanske jag har eller kan låna av en kompis eller nånting.
Men ja bara om nån har nåt tips så skulle det vara hjälp samt!
Lager-157-Kjol-%22Andrea%22-Print%201.jpg
Jättesöt kjol :-). Till den passar nog det mesta. En vit eller ljusblå top (typ t-shirt), blus eller linne. Kanske något med/i spets skulle passa extra fint. Men annars är kjolen så fin att den passar väldigt bra med något "enkelt". Förutom enfärgat kan mönstrat i blått/vitt också vara fint till. Eller något i rosa?

Någon av de här kanske?:
https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1171543014.html
https://www2.hm.com/sv_se/productpage.1212806011.html
 
Jättesöt kjol!
Jag hade tittat på enfärgad topp i samma nyans som mönstret på kjolen. Eller vitt. En blus, T-shirt eller linne.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 559
Senast: Badger
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 146
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 563
Senast: Gunnar
·
L
Kläder & Bli fin Konstig rubrik kanske så förlåt för det ❤️ Och först vill jag säga att jag tycker INTE att det är fult o avsett om nån är tjock eller...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 611
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp