Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Roligt att höra.Jag är supernöjd! Bra läder, stadigt och stabilt. Vi har numer nästan bara Micklem på våra hästar. På mina har jag klippt bort nedre remmen och använder bettclipsen.
Kan du lägga ut en bild på hur det blev?Jag är supernöjd! Bra läder, stadigt och stabilt. Vi har numer nästan bara Micklem på våra hästar. På mina har jag klippt bort nedre remmen och använder bettclipsen.
Jag hittade tyvärr ingen egen bild där det syns tydligt men om du googlar "micklem utan nosgrimma" så får du upp en hippson-artikel med bild.Kan du lägga ut en bild på hur det blev?
Hittade en bild, inte toppenbra dock.Kan du lägga ut en bild på hur det blev?
Snyggt!Hittade en bild, inte toppenbra dock.
Ja, jag är väldigt nöjd. Jag ville ha ett stabilt träns i bra kvalitet som inte snörper ihop munnen. Hittade inget på marknaden så jag gjorde ett eget!Snyggt!
Det ser ju ut att bli ett jättebra träns
Gud vad bra måste testa om jag kan göra ngt liknande med mitt Micklemträns. Han trivs jättebra i det men jag upplever att nosgrimman inte behövs. Har ett lingusträns när vi kör men de finns ju inte längre .Hittade en bild, inte toppenbra dock.
Ja, jag klippte av dem bara.Gud vad bra måste testa om jag kan göra ngt liknande med mitt Micklemträns. Han trivs jättebra i det men jag upplever att nosgrimman inte behövs. Har ett lingusträns när vi kör men de finns ju inte längre .
Klippte du av nosremmarna eller var tog de vägen?