Mens och hormoner

Status
Stängd för vidare inlägg.
J

Jossan

Bara ca en vecka efter att jag slutat amma helt (nattammade sista 2 veckorna innan det) har den alltså kommit tillbaka.

Mensen :devil:

Att det kunde gå så snabbt! Känner dessutom verkligen hur hormonerna runnit av mig och jag är nu mycket mer tillfreds och lugn. Skönt! (för både mig och sambon :p ) Ingen mensvärk alls än, heller :bow:

Nu är jag alltså tillbaka på ruta ett. En fullt fungerande fertil kvinna igen. Mysko.




/Jossan
 
Sv: Mens och hormoner

Det är inte säkert att det var den avslutade amningen som orsakade att mensen kom tillbaka. Det är väldigt individuellt när den kommer - jag har fått tilbaka den efter 6-7 veckor alla tre gångerna :eek:. Alltså lagom ett par veckor efter avslutat avslag :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag skrev i höstas ett dagboksinlägg här om min jobbiga mens ( https://www.bukefalos.se/threads/menshelvete.1472885/ ). Efter att ha...
Svar
1
· Visningar
951
Senast: cewe
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 641
Senast: cassiopeja
·
Träning Jag behöver tips, och jag varnar redan på förhand för att det kan bli långt. Jag har en sexårig ponny som jag har haft i ganska exakt...
Svar
15
· Visningar
3 260
Senast: Kiwifrukt
·
Övr. Hund Hej :) Jag har en Tollare på 10 månader. Vi började med ensamträningen när han var ca 11-12 veckor med sekunder, minuter, som sedan...
Svar
6
· Visningar
1 062
Senast: LH90
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp