Måns tittar på TV

aiquen

Trådstartare
Jag lyckades filma Måns när han satt och tittade på hästhoppning på TV i går. Han satt lääänge och tittade med stora ögon, och var så inne i TV-tittandet att han inte ens verkade lägga märka till att jag satt bredvid honom och filmade. Det är först i slutet av filmen som han tittar till och säger "är du där!" (det hörs inte så tydligt dock). Så sött. :D

Filmen.

Brukar era katter också titta på TV?

Sv: Måns tittar på TV

Han är inte klok den.

Hunden här tittar gärna på typ handboll och så, katten vi hade när jag var liten kunde man inte ta bort från TV:n om det var tennis :D

Hihi vad söt! :love:
Han ser ut att undra varför inte hästen kommer ut ur skärmen när den galopperar - han kikar lite extra strax vid sidan av skärmen åt det håll hästen galopperar åt ibland.
Har aldrig haft någon katt som brytt sig om tv - jo en av kattungarna vi hade ett tag slog på teven ibland.

I perioder har min tittat, men nu är det länge sen. Ett tag var hon helsåld på konståkning o följde paren med blicken runt rinken. Sen blev det naturprogram, och hon satt o käckade på fåglarna på tv´n hur länge som helst. :D

Casper hemma hos min mor brukar ligga neranför tv´n med huvudet i en mycket obekväm vinkel o kika på allt möjligt. Roligast är nog biljakter o sånt som rör sig rätt fort :rofl:

Hehe lille Måns, han är för söt! :D Vår yngsta katt brukar kolla på tv ibland, men han hoppar på tv.n efter ett tag :mad::smirk:

Simmen slukar det mesta med Animal Planet, speciellt surikaterna! Ibland har jag det på bara för hans skull.

En gång visade de ett program på en timme om katter i Rom. De följde ett år i kattens liv med allt vad det innebar. Då hade vi alla tre katterna (gammeltanten fanns då med...) klistrade framför teven. Speciellt mötena mellan två rivaliserande katter var särskilt spännande när det samtidigt uppstod ljudeffekter. Det fick det att hetta till även i den annars så skyddade kattfamiljen här hemma. Även parningsmötena var intressanta...:angel:

*kl*

Det finns faktiskt dvd-filmer för katter. Min kompis har två som hennes katter brukar sitta å titta på när hon inte är hemma. *s*

Mina katter gluttar lite ibland, men hunden är helt beroende. :D Speciellt när vi tittar på Mannen som talar med hundar, då ligger hon i sängen och sufflerar och talar om hur slyngelhundarna ska uppfostras... :rofl:

Hunden här tittar gärna på typ handboll och så, katten vi hade när jag var liten kunde man inte ta bort från TV:n om det var tennis :D

Stackarna, helt sportstörda. ;)

Även parningsmötena var intressanta...:angel:

Haha, det kan jag tänka mig! :D

*kl*

Det finns faktiskt dvd-filmer för katter.

Jag har sett detta. Men det känns lite väl mycket, måste jag nog ändå säga. Fast vem vet - Måns hade kanske tyckt att det varit riktigt kul, framförallt som programmen är riktade till katter. ;)

Kul att se att det ändå finns fler katter som tittar på TV, även om inte alla tycks vara intresserade av det.

Hittade den här bilden på Måns också, när han sitter och tittar på Djursjukhuset:
9165076.jpg

:D

Kul att se att det ändå finns fler katter som tittar på TV, även om inte alla tycks vara intresserade av det.

Hittade den här bilden på Måns också, när han sitter och tittar på Djursjukhuset:
9165076.jpg

:D

Haha, han är verkligen inne i Tv.n :D Han är för härlig!

*kl*

Det finns faktiskt dvd-filmer för katter. Min kompis har två som hennes katter brukar sitta å titta på när hon inte är hemma. *s*

Jaa, jag har hört talas om det! Vet du om det finns någon med katter och deras läten? Det är det bästa nämligen...

Men haha, guuud så otroligt gulligt! :love:

Min kisse tittar på tv väldigt sällan. Och det är isåfall om det råkar vara något program om katter eller hundar. Då kan hon titta en liten stund, men sen är det inte kul längre.

Jag vet faktiskt inte.
Jag vet att min kompis har en med fåglar men den andra minns jag inte. KAN vara katter. Jag kan ju fråga...

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 222
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu skriver jag som det är. Jag behöver input och jag vill/kan inte berätta detta för någon i min närhet. En triggervarning kanske är på...
Svar
7
· Visningar
1 074
Senast: soom
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
677
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama