Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag är 175, väger cirka 56 kilo och min häst är runt 140 centimeter. Han är grov och har ganska mycket hingstlook kvar då han kastrerades sent. Jag tycker han bär upp mig väl och han känns väldigt stor att sitta på då han har stora rörelser
Jag är 175 cm lång och Jorunn tippar jag p å137-138 cm, aldrig slutmätt men vi hade en C-ponny i förra stallet som var slutmätt på 138 cm och Jorunn såg ut att vara lika hög.
För mig är vikten viktigare än längden.
Och det spelar ingen roll om du har bra balans eller inte är du för tung så är du för tung thats it.
Hästen visar tydligt att man är för tung genom att ta korta ansträngande bakbenskliv.
Jag vägen ca 70-75 kilo beror på om jag är i en bulkperiod eller inte
Hästmänniskan
Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Kläder & Bli fin Det fick bli lillfingernagellängd på alla. Provade ett chromepulver idag också men gillade inte det alls så jag får se vad jag gör med...