Måne 3 veckor

Gnist

Trådstartare
Jaa...Vad ska man säga??

Han har fått sina ögon, den lille busen och gör tappra försök att gå, men än så länge går det inte jättebra för honom med det, även om det blir bättre och bättre :angel: :love:

0303_Mane_mys_1.jpg


Mane_0303_1.jpg


0303_Mane_1.jpg


0303_matdags.jpg


0303_Cassandra_mane_2.jpg


0303_Cassandra_Mane_1.jpg
 
Sv: Måne 3 veckor

Fy på dig:D Inga fler valpbilder nu.
Jag som precis bestämt mig för att INTE skaffa fler hundar nu.
Möjligtvis om jag någon gång tar valpar och behåller en eller två eller kanske fem.
Jag har precis sålt en av mina som inte passade in i flocken och har nu 3 st som trivs alldeles utmärkt ihop ju.
Förstör inte det med massa söta valpbilder:devil: :)
 
Sv: Måne 3 veckor

Kan han bli annat än söt och senare vacker med Strumpan och Cassandra som föräldrar??

Nää...Seriöst, så lär Tullans kull valpar vara lika söta och fina de. Något mindre och inte lika feta kanske, då jag antar att hon får fler än en...:eek:

Jag hoppas på det i alla fall :crazy: :confused: :eek:
 
Sv: Måne 3 veckor

Strumpan och Tita då? Vore väl en trevlig kombination :angel: :angel:
Gillade henne mer än Cassandra :p :p :p *om man vågar säga det utan att bli lynchad*:eek: :eek:
 
Sv: Måne 3 veckor

De 2 kommer jag aldrig att para, då jag inte parar röd med BLT och vice versa.

Däremot har jag funderat på att använda Strumpans röda bror på henne, när det blir dags för valpar.
 
Sv: Måne 3 veckor

Jo, det blev tyvärr bara en valp i denna kull, men tiken mår bra, valpen mår bra och det var en lätt och komplikationsfri förlossning så det får man vara nöjd med :bump: :D
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
761
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Hej, känner mig vilsen och vet inte hur jag ska göra. För en vecka fick jag hem en 9 veckor gammal valp. Eftersom hon kommer behöva vara...
Svar
8
· Visningar
917
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 914
Senast: Sesca
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad läser du just nu?
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp