Måndag, då man stirrar ut genom fönstret

spelar Travian och "slöslyssnartittar" på gamla deckare. Vilket också påminner mig att det är dags att hämta VARMT kaffe... :D

Bytt mellan grytlappsstickring, till stor stickring och börjat på tre lappar i acryl, som så småningom ska bli en pläd. Omväxling... kan ta andra ringen mellan varven.

Solen har skinit idag i alla fall, men jag väntar med utetur till i morgon. Jag har unnat mig kaffeprenumeration på Espressohouse, så tar väl en sväng förbi där i morgon *sponsorer tas tacksamt emot :D* Alltid bra att ha en sporre för en snåljåp som jag, att ta mig ut...

Jag stirrar fortfarande på akvarierna... Funderar på att flytta ihop fiskarna, till stora karet, förutom guppyhanarna förstås... Det räcker ett tag nu. På så vis kan det bli lättare med vattenbytena.... släpa 8 liter vatten i taget fram och tillbaka till 3 kar... 105'liters, och 2 65'liters bär emot just nu, när snäckorna har invaderat och fiskarna blänger på mig för att folk talar om för mig att jag matar för mycket... Nu vet jag knappt NÄR jag matade sist... i torsdags...?...

Well well... kaffe var det.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka