... förrän man får flytta ut själv?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
... förrän man får flytta ut själv?![]()
Jag har också köpt den (i julklapp till mig självMålat lite i world of flowers av Johanna basford
Tack!Vilka härliga färger @Trott
Kul också att någon till spammar tråden och inte bara jag
(Fortsätter på samma ”knapp”)
Tycker det är tråkigt att den stora ”hypen” med målarböcker försvann från butikerna. Utbudet på målarböcker har blivit minimalt och det är egentligen inget nytt som kommer in i affärerna utan man blir lite tvingad att handla via nätet, se om det är någon har lagt ut på youtube där de bläddrar i boken och sedan hoppas att boken är tillbelåtenhet när den kommer.
Håller med!Tycker det är tråkigt att den stora ”hypen” med målarböcker försvann från butikerna. Utbudet på målarböcker har blivit minimalt och det är egentligen inget nytt som kommer in i affärerna utan man blir lite tvingad att handla via nätet, se om det är någon har lagt ut på youtube där de bläddrar i boken och sedan hoppas att boken är tillbelåtenhet när den kommer.
Åh jag är lite trött på Johanna. Tycker många bilder blir samma lika med hennes blommor och blad så jag har inte köpt hennes world of flowers.Håller med!
Jag vill känna och klämma på papperskvalitén, se hur bilderna är gjorda (hatar tjocka streck...) mm. Det är bara JB jag törs köpa direkt från nätet eftersom jag redan har ett gäng från henne och "vet" att jag gillar detMen om jag vill köpa från någon "ny"
Hoppas att trenden håller i sig ett tag till, för innan det "small till" så hade jag verkligen besvärligt med att hitta något som jag kunde färglägga i. Jag har alltid gillat att färglägga, men är usel på att rita själv...![]()