Lypsylhunden!

R

Ruben Salte

Är det någon mer än jag som har en hund som fullkomligt ÄLSKAR lypsyl och diverse krämer? Kan inte ha något sådant framme då hon äter upp allt! Lypsyl hylsan finns dock alltid kvar men hon slickar i sig all lypsyl. Likadant är det med hand kräm eller lotioner av vilket slag som helst. Då jag duschat och smort in mig gäller det att var snabb på med kläderna annars har jag en liten cavalier i haserna som slickar mig på benen.. Och handkräm sen... Kan inte ha henne i knät eller i närheten utan att hon slickar på händerna, får hon inte slicka så blir hon galen och så fort hon känner lukten av kräm så slickar hon i luften! Hade lätt kunnat träna henne på lypsyl.. Är detta ett vanligt fenomen eller det e min vovve som mongo??

Sv: Lypsylhunden!

Du är inte ensam, min hud har också noja på lypsyl.... speciellt på Försvarets hud salv. Härom dagen var han uppe på min Tv bänk å snodde en burk med sån... :angel:
Å hand kräm tycker han också är smaskens!

Vår hund har dragit i sig en hel tub Helosansalva. Han upptäckte denna DELIKATESS när husse var nytatuerad och vovve gärna hjälpte till att hålla tatueringen "ren".

Min odugling älskar vår fotkräm. jättemysigt tycker hon som allt för ofta snor fotkrämstuben och jämnt försöker komma åt att slicka på fötterna när de är nyinsmorda.

ja, jag undrar, vad är det som är så gott.. egentligen?

Ja, vad e det som är så gott egentligen?? Men det e kul att höra att det finns fler hundar än min iallafall.. Mammas hund är bryr sig inte alls..

*Undra om man kan träna med lypsyl??**

Min jycke älskar min hudsalva och hon hjälper mer än gärna till när husse ger mig massage.
Husse masserar med olja och hon slickar i sig allt vad hon förmår. :crazy:

Ja, Lypsyl och hudlotion är kanongott, tycker min vovve! Hittills har hon nog satt i sig 3-4 Lypsyl som jag hade glömt att gömma undan. Och händer som är nysmorda med lotion är ju bara så goa att slicka på! :p

Och så har hon en grej till som hon älskar - kulspetspennor ...

Ja du det rök många "försvarets hudsalva" när hon var liten. Helt manisk var hon i dem. Idag tjuvtar hon dem inte utan kommer när hon ser vad man har i handen! Ett steg i rätt riktning:banana:

Ahhh....kulspetspennor.....har haft samma trend där som med hudsalvan! Idag så tuggar hon inte sönder dem, men när hon var mindre......ojojoj.....söndertuggad kulspetspenna och vit hund :eek:

Och jag som trodde min hund var ensam om denna mani! :eek: Hon utvecklade den redan som valp när hon en gång i ett obevakat ögonblick fick tag på en handkrämstub som hon raskt perforerade med sina valptänder.

När jag har duschat står tom utanför badrummet och väntar på att jag ska komma ut eftersom hon vet att jag i samband med detta smörjer in mig.

Lustigt är det.

Pennor ja!! Det hade jag för en kort sekund förträngt.. Det käkar hon åxå.. Både bläck och vanliga.. Och LJUS!! Värmeljus verkar vara mkt gott(!)

Vår hanhund hittade min burk med nattkräm (400 kr så där...och knappt taget nåt ur den...) och fick av locket och slickade i sig alltihop. :devil:

:rofl: Underbart, min fralla är tokig i lepsyl, glömmer man det framme är det borta på nolltid, han brukar gnaga lite på väckarklockan oxå... Min golden älskar att slicka i sig min hudlotion, känner igen det där med slick på benen :smirk: Hon sitter även gärna brevid badkaret när man badar ock slickar på bubblorna i vattnet. Hon smakar gärna på dushcremen när man tvålar in sig oxå... så våra hundar är nog lite mongo..:rofl:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag (läs; vi) håller på att bli galen!! Såhär ser en vanlig dag ut: - Gnäll i väntan på morgonpromenaden. - Tillbaka från...
Svar
10
· Visningar
32 962

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka