M
mivve
oki nu har min älskade lilla ängel löss eller ja han lär ha haft det enda sen han kom till mig för 4.5månader sedan, det ryser i hela kropen på mig
alltså jag har sett dom där äggen ända från början när han kom typ men hela tiden tänkt fan vad mjäl han har
sen var det en som kollade i skallen på honom i da när jag stog och borstade honom och så sa hon det kryper i skallen på han..
ahhhh
fick paniklugnade dock ner mig rätt snabbt men det började klia mkt på mig sen
aja men han har endast dom där äkliga sakerna i pannluggen
alltså inte på hela kroppen inte ens i manen..
dom är små ägg som ser ut som miniatyr höns ägg och larverna är plata och lite randiga i typ en orange brun färg...
är det löss?
usch söndag ida och inte en enda hästaaffär elr apotek var öppet panik
har ni nå förslag på pródukt som funkar??kan man använda människo lusmedel elr är det för starkt? behöver ha svar rätt snart för imorn får mamma störta iväg och handla lusmedel!:S..
kliar på hela mig vi som brukar ha så gosiga kram stunder
alltså jag har sett dom där äggen ända från början när han kom typ men hela tiden tänkt fan vad mjäl han har
sen var det en som kollade i skallen på honom i da när jag stog och borstade honom och så sa hon det kryper i skallen på han..
ahhhh
aja men han har endast dom där äkliga sakerna i pannluggen
dom är små ägg som ser ut som miniatyr höns ägg och larverna är plata och lite randiga i typ en orange brun färg...
är det löss?
usch söndag ida och inte en enda hästaaffär elr apotek var öppet panik
har ni nå förslag på pródukt som funkar??kan man använda människo lusmedel elr är det för starkt? behöver ha svar rätt snart för imorn får mamma störta iväg och handla lusmedel!:S..
kliar på hela mig vi som brukar ha så gosiga kram stunder