lös i magen i dag.

Rotterö

Trådstartare
Min 2,5 åring är lös i magen i dag.

Har ökat suksesivt med hans mat,
Han äter betfor , kraft grov, lusern hack , hösilage pluss hö varierar det.
Kan det vara något han inte tål ??
Ska jag plocka bort något??

Sv: lös i magen i dag.

En häst i mitt stall har också blivit lös i magen de senaste dagarna. Kan det kanske bero på att gräset börjar ta slut och de äter mer jord och annat som de inte skulle äta annars?:confused:

Sv: lös i magen i dag.

Min ena häst har varit lite lös i magen han med. Jag fick höra att en orsak kan vara att de äter gräs i hagen som har varit fruset under natten - tinar på dagen - fryser på natten - tinar på dagen osv... Vet inte VARFÖR de kan reagera på det men tydligen kan de göra det.

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 903
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Vår omplacering sen drygt en månad tillbaka har blivit lös i magen. Jag fick duscha av henne mitt i natten nu när jag upptäckte det...
Svar
5
· Visningar
747
Senast: Hoarfrost
·
Hästvård Min häst brukar bli lös i magen vid foderomställningar, som t.ex när betet är slut på hösten och man går över till hösilage och...
Svar
15
· Visningar
2 295
Senast: Soffan74
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 327
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama