Loj häst?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag red HV och jag ut tillsammans igen. W var inte alls lika taggad som förra gången men tog ändå den lilla branta backen i skogen i galopp. I övrigt gick han i fint tempo i traven och hade inga hyss för sig. Han kändes nästan lite seg i förhållande till hur han var på förra uteritten. P blev däremot inte alls nöjd när han inte fick gå först på hemvägen och dessutom kom på efterkälken så HV fick ha en diskussion med honom.

Jag frågade HV om jag kunde boka in en lite lektion med henne vid något tillfälle. Hon kunde eventuellt på söndag. Dessvärre är det inte säkert att jag kan den dagen. Jag funderar nämligen på att dra till Köpenhamn i helgen :p och får t.o.m. sluta tidigare på fredag för att hinna med flyget om det är så att det behövs. Jag har faktiskt aldrig flugit förr, annat än till och från Finland en gång när jag var i tonåren.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter förra ridlektionen som inte gick så bra och lämnade en lite tråkig känsla efter sig, så var jag såklart tvungen att köpa en...
Svar
0
· Visningar
872
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har påbörjat att skriva flera blogginlägg de senaste veckorna, men inte lyckats slutföra ett enda. :p Är inne i en “de e mycke...
Svar
0
· Visningar
347
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har faktiskt funderat över hur mycket värde jag har av att dokumentera mina ridlektioner här på bloggen. Ska jag verkligen fortsätta...
Svar
0
· Visningar
466
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Eftersom jag inte haft lika ont i axeln på sistone och eftersom det funkat bra att rida två lektioner per vecka de senaste två veckorna...
Svar
0
· Visningar
527
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama