Ljud vid PM?

L

lady_flash

det vore bra om man kunde höra ett lite ljud när man får ett nytt PM .... eller?

Och sen så undrar jag vad den där pricken betyder brevid ens namn, om man går in på min profil?

Sv: Ljud vid PM?

Menar du den som lyser grön?

Så är det för att visa om man är online eller inte.

Vidarebefodra till din hemmamail så får du ljudbesked. :idea:

Ju fler funktioner som läggs till desto långsammare går forumet :angel:

Duger det inte med rutan som alltid poppar upp just när man skiver ett inlägg:rofl:

Det är inte komplicerat alls.
Bara att gå in min profil/kontrollpanelen/redigera alternativ och sen rulla ner lite så kommer alternativen för pm.
Där är det bara att klicka i att man vill få ett mail när man har pm.
Enda nackdelen är att om man pm:ar mkt får man en rackans massa post:crazy:

Där har du även alternativet för att få popup när du har pm. Nackdelen med det är att man får inte popup förrän man är aktiv. Alltså byter sida eller postar.

Jag har mailalternativet för jag tycker det är bra att få reda på pmet även om man inte är inloggad på forumet:)
/BiB

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Nepenthe
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
538
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama