Litteratur om Borderterrier (obs ingen annons!!)

B

Bonetta

Hej,

en kollega till mig fyller 65, och bla ska vi ge bort en bok om Borderterrier. Jag har fått i uppdrag att köpa denna, men hittar bara en dyr på A******bokhandeln's hemsida. Vet ngn vart jag ska leta? Jag har varit inne på både Svenska Terriersällskapets och Borderterrierklubbens hemsida, och där fanns inget liknande.

Finns det någon som är bättre än andra? Den ska vara på svenska (det fanns en på engelska på ngn av ovanstående hemsidor men det fungerar inte).

Tacksam för hjälp - särskilt som födelsedagen är nästa fredag, dvs 24/3...

Sv: Litteratur om Borderterrier (obs ingen annons!!)

Affären du nämner köper in sina böcker från www.bokus.se kolla den.

Lycka till!

ps. kryssa i att du är student om möjligt, så slipper du frakten :Dds.

Eva Hagen har skrivit en bok om bordern... Vet att den iaf. tidigare fanns att köpa via länk på rassida, men hittar det ej just nu.

Prova att leta på bordersällskapets förteckning över länkar. Den fanns iaf. inte i deras butik

Som Thelma skriver så har ju Eva skrivit en bok om BT, dock tror jag att det är under hennes förra efternamn Welander Andersson. Så kolla upp det, BT-sällskapet har sålt den innan, annars så kan du ju ringa henne, hon har garanterat den. PM:a om du vill ha hennes nummer.

//E

Svarar alla på en gång:

Tack för tipsen - men Borderterrierboken är slut från förlaget på alla bokhandlar i stan...

Jag har iofs inte kollat om den finns för leverans på länken som Thelma gav, det står inget om att den är slut där i alla fall.

Finns det ingen annan bra litteratur om rasen? Det behöver ju inte vara en tjusigt inbunden bok för närmare 500 kr, ett kompendium duger också då detta "bara" är en bonuspresent.

Bonetta skrev:
Hej,

en kollega till mig fyller 65, och bla ska vi ge bort en bok om Borderterrier. Jag har fått i uppdrag att köpa denna, men hittar bara en dyr på A******bokhandeln's hemsida. Vet ngn vart jag ska leta? Jag har varit inne på både Svenska Terriersällskapets och Borderterrierklubbens hemsida, och där fanns inget liknande.

Finns det någon som är bättre än andra? Den ska vara på svenska (det fanns en på engelska på ngn av ovanstående hemsidor men det fungerar inte).

Tacksam för hjälp - särskilt som födelsedagen är nästa fredag, dvs 24/3...

Sök på www.bokpris.com eller www.bokfynd.se

Kolla även på adlibris.se de brukar dessutom ha de billigaste böckerna och lägsta frakten.

Tack alla för hjälpen - men tyvärr hittar jag ingen på svenska förutom den som är slut hos förlaget.. :(

Borderterrierboken ovan då.. Finns ju flera kontaktpersoner du kan köpa den av om du går in på länken. Konstigt.. min syrra ringde bara och uppgav sin adress och fick en hemskickad samma vecka.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Min Australian kelpiehane på snart 6 år har varit skadad i över 2,5 månad och trots flera veterinär besök och nästan 2 månader på...
2
Svar
28
· Visningar
5 863
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar