Liten nyårshälsning.

Gabbi

Trådstartare
Jag måste bara visa denna. Rådi har ju aldrig varit med om någon nyårsafton, så jag visste inte hur hon skulle reagera. Enstaka smällare har hon väl hört, men här tjuts det, blixtrar, regnar glitter osv.

Så här såg Råda ut på tolvslaget. Fotografiskt är det en kass bild, men hon står och tittar ut på fyrverkerierna iallafall.

IMG_4496.jpg

Himla skönt att hon inte var rädd. Jag lider med alla som måste åka ut på landet eller barrikadera sig i badrummet.

Sv: Liten nyårshälsning.

Ser avspänt och mysigt ut. Tänk va många som hade ett stort helvete igår, det small inte måttligt heller, hela dan höll dom ju på. Stackars vovvar säger jag. God fortsättning till er båda.

Sv: Liten nyårshälsning.

Sådär var min stora också, han följde raketerna med blicken och tyckte att det var väldigt fascinerande. Den lilla däremot gillade inte smällare och raketer (första gången han var med om det) så han skällde men när jag tog upp honom i famnen så lugnade han ner sig så vi får se hur det går sista april.

Liknande trådar

G
Övr. Hund Hur ska ni göra med era hundar på nyårsafton? Ni som går iväg på fest, lämnar ni hundarna ensamma hemma eller tar ni med er dem? Det...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 821
Senast: _moa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka