Lite komprimerat babbel...

Skrev i hop ett mejl till kurator på rehab, där jag bad henne vara med vid eventuellt trepartssamtal Arcus, af och mig.

Som ett brev på posten ringde K på Arcus, han frågade hur jag vill göra framöver då riktiga sista dagen här på Z är 28 feb. Han kan ordna förlängnnng till maj. Jag sa, vad som helst men inte Arcus…
”jag vill inte heller ha dig här” sa han då.
Men jag sa bestämt att han måste ta det med S jag vill inte tvinga fram något. K sa att han pratade med S om det för några v sedan och att det var ok då. S var lika tydlig mot mig som mot k att någon anställning kan det dock inte bli.

K kommer förbi på tisdag och ska försöka få till ett trepartssamtal med af, Arcus o mig irl på plats någonstans. Och då satte jag ned foten o sa att jag vill ha med kurator som fjärde person.

Jösses...

Nu ringde beställningscentralen och upplyste om att mina resor till och från bra zoo tis-fredag är lite ändrade pga avstängningarna i city.

Jag tackade vänligt för upplysningen och sa att jag ska gå in i appen och titta då jag brukar lägga in det i min googlekalender 14 dagar i förväg...

Jag hejdade även beställningcentralen från att lägga på luren och frågade vad som står om mina hämtning och lämningsresor hemma och mina hämtningsresor på bra zoo.

På Södermalmsallén 8 D ska jag hämtas och lämnas i porten från innergården, då jag sitter i rullstol... På Bra Zoo i Marieberg, ska jag hämtas ifrån baksidan.

Tack, sa jag åter igen. Jag skäller inte på någon av er vare sig som chaufförer eller på beställningscentralen men det har varit mycket fel från bägge håll. Där JAG många gånger pekats ut som boven och fått överbevisa "er" genom att ringa till eller prata med respektive beställningscentral eller flertalet chaufförer.

Jag förstår och ber om ursäkt sa beställningscentralen och önskade mig en fortsatt trevlig helg. Och jag önskade detsamma tillbaka.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok K min handläggare på Arcus, smsade 7.15 i morse att han har feber och återkommer med ny dag. Kl 10 ringde min AT på Arcus. Jag kommer...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok K ringde o väckte mig 8.35, vilket han har en viss vana att göra. Lite trist, då jag vid sju på morgnarna somnar allra som bäst efter 2...
Svar
4
· Visningar
316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • tämja halvvuxna katter
  • Mata småfåglarna

Hästrelaterat

Tillbaka