Lite bilder på kräken!

Tassetass

Trådstartare
MissFideli, this is for you!

Lilla Isola, som INTE ville bli fotad idag utan hon skulle titta bort oct tackla kameran och gömma sig och var allmänt rätt jobbig...

DSC00259.jpg

DSC00257.jpg

DSC00241.jpg

Och så lilla Dimma. Hon är så söt att man får hål i tänderna!

DSC00247.jpg

DSC00248.jpg

DSC00249.jpg

Visst är de fina, mina pälsklingar? :love:

//Jenny

Sv: Lite bilder på kräken!

Åååh :love: :love:
Isola :love:

Dom är jättefina båda 2 förstås, även om Isola är favoriten :p Hennes blick på andra bilden får en ju att falla pladask :D

När min inneboende kommer hem igen så har hon förhoppningsvis sin kamera med sig, då kommer det bättre bilder och en film på "Isola - the machochistic cat". Vi har upptäckt att Isola gillar att få stryk. :o Och jag skojar faktiskt inte! Sitter man och slår med handflatorna på golvet så lägger hon sig UNDER händerna. :eek: Störda katt...

Jag kan trösta dig med att Yoga tycker det är faschinerande skönt att man klappar rätt hårt på rumpan. Det kanske är ett drag katterna har?
Såg att jag verkligen hängde på låset på din tråd också, svarade 2 min efter att du lagt in den :p

Fast Isola kan man liksom slå var som helst, hon är lika nöjd ändå. :o Ibland stoppar hon bara in skallen under händerna och man tycker att det ska göra ont, men hon bara knorrar nöjt och kommer hela tiden tillbaka för att få mer. Slutar man så stirrar hon på en och piper och skriker uppmanande. Första tanken är ju att hon löper, men dels är hon kastrerad sen typ ett år tillbaka och dels är detta nåt som vi upptäckt bara de senaste månaderna.

Aja... Det måste ses för att förstås, jag lovar att vi ska filma. Kommer bli en hit på youtube. :D

Jaaa. :love: Det är synd bara att kameran är så dålig, de där bilderna på Dimma mitt i ringen av murgröna hade kunnat bli sååå bra.

Nej, men USCH vilka fula katter ;)

Jag måste nog komma förbi och prata med Isola nån dag :D

Tycker jag absolut att du ska göra. :D Har du tur så får du se Dimma busa, något som bara ser helt fel ut med tanke på att hon oftast ligger utslagen i bästa knubbsälsstil. Det roligaste när hon busar runt är dock att varenda gång kommer Isola instörtandes och ser fullkomligt överlycklig ut över att Dimma busar, bara för att en sekund senare bli utfräst efter noter. ;) Hon lever ett hårt liv, Isola...

Hur hon får till tassen sådär är det ingen som vet, för hon har världens minsta tassar. :D

Hittade en på Dimma som jag hade missat, synd att jag inte fick med hela henne bara.

DSC00270.jpg

:love:

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 489
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama