Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt lite och inte hittat några som kan tänkas passa rent färgmässigt. Någon här något förslag på några lindor som matchar schabraket?
Ja, jag vet men är väldigt petig med att allt ska matcha Jo jag har tänkt använda svarta lindor om jag inte hittar några i rätt färgVilket i-landsproblem
Nej förlåt, jag skojade bara!
Är inte svart snyggt till eller du vill ha samma nyans?
Tyvärr har schabraket varken kantband eller passpoal i annan färgfinns det någon annan färg på tex kantband/passpoal eller dylikt du kan matcha med?
Men equiline borde ha lindor i samma färg, alt att en butik kan beställa i samma färg.Tyvärr har schabraket varken kantband eller passpoal i annan färg
Men equiline borde ha lindor i samma färg, alt att en butik kan beställa i samma färg.
Givetvis kommer jag att använda schabraket oavsett om jag hittar matchande lindor eller ej jag köpte ju det av en anledning. Tänkte mest om någon här visste om några lindor som matchade rent färg mässigt annars som sagt kommer jag använda svart lindor (som jag även skrivit innan) eller benskydd när det används.Kanske ge bort det till någon behövande som inte lider av det.
För att sedan se till att alltid köpa en full uppsättning av allt man behöver i samma färg, nästa gång.
Hej, fick just hem ett equiline schabrak i färgen avio (ljusblå/grå) och inser att jag inte ha några matchande lindor. Har letat runt lite och inte hittat några som kan tänkas passa rent färgmässigt. Någon här något förslag på några lindor som matchar schabraket?