JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lina och Kaizen vann SM-debuten
Moderator
Hästnyheter
Anna Nilsson red Candy Girl till seger i den internationella korta enstjärniga klassen i Össjö på lördagen. Lina Forsberg vann...
Hästnyheter
Lina Forsberg och Kaizen vann CCI1* på Össjö Hästsällskaps internationella tävlingar på söndagen. Ekipaget vann med nästan 20 straff...
Hästnyheter
Söndagens terrängritt på SM i fälttävlan i Hovdala International Horse Trials visas direkt i webb-tv. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
SM-festen Hovdala International Horse Trials avslutades med YR-SM där Isabella Lidbrandt spikade segern och dessutom vann den korta...
Alternativ till försäkring
Övr. Hund så är det absolut, viktigt att ha en buffert eller kunna ta lån vid behov.
Kan säkert vara lite ras och individrelaterat med?
Jag har...
Nota
Alldeles nyss
Svar: 13
Visningar: 144
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nu är den lille hunden ute i skogen och gör anlagsprov med husse. Jag är superpirrig 😆
Hoppas de klarar det!
Sleepan
14 minuter sedan
Svar: 1 121
Visningar: 65 300
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Idag var vi på Pay&We med teknik och speed där vi red banan som var tänkt för lätt B eftersom Lätt C inte hade rep grinden och den ville...
EZMK
26 minuter sedan
Svar: 628
Visningar: 57 476
Grenar
ChatGPT (AI) som domare på dressyrtävlingar?
Dressyr Jag ser nu att den blandat ihop numren på momenten här på slutet, skänkelvikning en på moment 5 är ju en volt. Där kan det vara jag som...
JohannaB
41 minuter sedan
Svar: 41
Visningar: 843
Grenar
Övervakningskamera
Anläggning ovanstående ska man tydligen kunna ställa in via AI så den inte reagerar på det som normalt rör sig på tomten. Typ vår egen bil...
lizzie
Idag kl 10:53