YorkWann
Trådstartare
Hyresvärdarna var och röjde igår och lillskiten blev antagligen skraj (De andra katterna fullkomligt skiter i om det kommer folk ) så när jag skulle ha in henne igår kväll hör jag hur hon jamar, men hittar henne inte! Letar överallt och lockar, till sist får jag för mig att hon sitter fast i stuprännan
Av någon anledning får jag för mig att det kommer vara lättare att få ner henne om jag tar av mig skorna ( ) Klättar således upp på "trappstaketet" i raggsockor, pyjamasbyxor och varseljacka och tror någon sekund att jag faktiskt kan ta mig upp på taket... Då fortsätter jamandet under marken istället ( Tack och lov)
In i vedboden - ingen katt.
In i jordkällaren - ingen katt
In i källaren, letar i (!!) frysen - ingen katt.
Hämtar tele, ficklampa och drar på kängor och tar andra delen av källaren. Då har kattjäkeln fastnat i typ "murbruket" i ett hål i väggen på ena kortsidan. (Fråga mig inte HUR) Så började hon spinna när jag kom, även om hon fortfarande satt fast, lillhjärtat
Nu ligger hon iaf tryggt under täcket i min säng
Av någon anledning får jag för mig att det kommer vara lättare att få ner henne om jag tar av mig skorna ( ) Klättar således upp på "trappstaketet" i raggsockor, pyjamasbyxor och varseljacka och tror någon sekund att jag faktiskt kan ta mig upp på taket... Då fortsätter jamandet under marken istället ( Tack och lov)
In i vedboden - ingen katt.
In i jordkällaren - ingen katt
In i källaren, letar i (!!) frysen - ingen katt.
Hämtar tele, ficklampa och drar på kängor och tar andra delen av källaren. Då har kattjäkeln fastnat i typ "murbruket" i ett hål i väggen på ena kortsidan. (Fråga mig inte HUR) Så började hon spinna när jag kom, även om hon fortfarande satt fast, lillhjärtat
Nu ligger hon iaf tryggt under täcket i min säng