- Svar: 7
- Visningar: 693
Har funderat mycket över det det senaste, vet att folk påverkas väldigt av att jag försvinner men även påverkas negativt av att jag är kvar. Alla utan min underbara hund då. Jag gör livet onödigt svårt hela tiden utan att vara medveten om det, verkar inte som att jag vill ha det bra alltid. Fastnar i beteenden som inte är bra för mig men som jag inte kan bryta, mediciner gör att jag lätt triggas men utan dom går jag under. Tycker att livet är så kort egentligen att sådana här tankar är så onödiga, dör gör vi alla oavsett och tiden går fort. Om 100 år kommer ändå ingen att komma ihåg dom här faktiskt små problemen egentligen. Att det ska vara så otroligt svårt att bara uppskatta livet som det är.
Har iallafall köpt en hundsele så jag kan sätta min goprokamera på min hund när han är ute, så det kan ju vara lite kul att se saker och ting från hans nivå.
Har iallafall köpt en hundsele så jag kan sätta min goprokamera på min hund när han är ute, så det kan ju vara lite kul att se saker och ting från hans nivå.