Leder och foder / fodertillskott

A

ang

Har försökt läsa lite här och var i gamla trådar om det här med leder, glucosamin, tillskott och vet inte allt. Är dessvärre inte så hemma på detta, så kan någon vara snäll och förklara, ge länkar osv. Inköpsställen?
 
Bioglucasomin kan bu köpa på tex granngården, börjes och säkert hos nån lokal affär oxå kostar ca 400 kr för 1 månad
 
Jag började ge vår häst gurkmeja 1 msk/dag när hon hade haft hovledsinflamation. Fick det rådet av en hästmassör och det skulle ha samma effekt som tex.glukosamin och andra kurer som finns mot ledbesvär och dyl.
 

Liknande trådar

Fritid Jag jobbar med ett väldigt socialt yrke, något som jag trivs med men på ledig tid så vill jag typ vara själv och bara ta det lugnt. Det...
2
Svar
33
· Visningar
1 508
Senast: Bexzor
·
Hästvård Tänkte höra om ni har några kloka råd. Shettisen vi lånar fick kolik i går. Var rätt dålig när veterinären kom men svarade bra på...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Kristall10
·
Kropp & Själ Tog en spontan semesterdag idag och har gått hemma i hettan och fnulat lite. Jag närmar mig 40, har alltid jobbat heltid+, jobbar alltid...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
5 656
Senast: Ajda
·
Katthälsa Det går inte förklara bort längre, Tuva har ont. Hon har i helgen börjat halta lite grann, går med lite kutad rygg och vill helst inte...
2
Svar
37
· Visningar
3 143
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Häst med känslig hud - era bästa tips!

Omröstningar

Tillbaka
Upp