Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket märke är det på oljan du ger?Mina får laxolja (från vildfångad lax) sen ungefär ett år tillbaka och jag märker stor skilllnad på pälsen. Min ena hade lite bekymmer med irriterade ögon innan, men det har försvunnit helt sen jag började med oljan.
Annars får de bara sitt färskfoder.
Just nu ger jag en jag har vunnit, men jag brukar ge Nutrivets som jag köper på ZooPlus.Vilket märke är det på oljan du ger?
Jag har försökt ge laxolja, men min hund tokvägrar att ens gå i närheten av det. Han avskyr det verkligen, sist jag försökte ett tag så slutade jag när han sprang och gömde matskålen när jag gick mot kylskåpet... Han får - eller ska få, jag är inte så bra på att komma ihåg - linfröolja istället, det är han tokig i. Gör framförallt stor skillnad på hans fötter. Och så får han en jäkla massa B-vitamintillskott.
Edit: Och Fortiflora får han! Började med det i somras när han var lite knackig i magen, och sen har jag inte haft hjärta att sluta med det. Han älskar det, han vill få slicka ur pulverpåsen efter jag tömt den på maten (och det är inte mycket han är så intresserad av!), och han verkar också mer stabil i magen... Dyrt som stryk, men jag klarar som sagt inte av att sluta ge honom nu.
Jag har försökt ge laxolja, men min hund tokvägrar att ens gå i närheten av det. Han avskyr det verkligen, sist jag försökte ett tag så slutade jag när han sprang och gömde matskålen när jag gick mot kylskåpet... Han får - eller ska få, jag är inte så bra på att komma ihåg - linfröolja istället, det är han tokig i. Gör framförallt stor skillnad på hans fötter. Och så får han en jäkla massa B-vitamintillskott.
Åhh min hund hatar också laxolja! Och tokvägrar färskfoder med lax i... Men mattes ugnsbakade laxfilé däremot, det duger minsann Vilken linfröolja ger du? Är det stor skillnad på olika märken/tillverkningssätt?
Säger detsamma kallpressad och ekologisk. Jag skickar efter från apotea. Bifood 250 ml för 28 kr och de har gratis frakt.Kallpressad ska den vara, och så håller jag mig till ekologisk. Det brukar ärligt talat bli en från närmsta mataffär, så inte några avancerade avvägningar här inte.
Monster äter inte heller foder med lax i.
Ingen aning om han skulle äta mattes laxfiléer, eftersom matte inte äter några...
Edit: Och Fortiflora får han! Började med det i somras när han var lite knackig i magen, och sen har jag inte haft hjärta att sluta med det. Han älskar det, han vill få slicka ur pulverpåsen efter jag tömt den på maten (och det är inte mycket han är så intresserad av!), och han verkar också mer stabil i magen... Dyrt som stryk, men jag klarar som sagt inte av att sluta ge honom nu.