Lätt b:1 eller lätt b:3?

Dziwir xx

Trådstartare
Kan man starta en lätt b:3 på våran första dressyrtävling? Hästen utbildad la och likaså jag men jag har inte tävlat på flera år!
Det finns ju inga tävlingar med lätt b:1 och jag vill ut och tävla;)! Kändes som att det inte var så jättestor skillnad på rörelserna mellan dom. Hur göra?

Sv: Lätt b:1 eller lätt b:3?

Jag vet inte, jag har inte tävlat dressyr bara fälttävlan. Så jag vet inte vad som förväntas av en om man måste vara helt hundra på allt. Jag kanske bara är fjantig i onödan:)!

Sv: Lätt b:1 eller lätt b:3?

Själv tycker jag bättre om lb:3an!
Har inte startat en enda lb:1 med min pålla - men flera b:3or. :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 050
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 071
Senast: Bison
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka