Länken till ens egna inlägg !!

gylle

Trådstartare
Snälla kan vi inte få tillbaka länken till sina egna inlägg som låg under länken till privatmeddelande. Är helt värdelöst utan den. Var klart den bästa funktionen som fanns för oss med sega modem. Istället för att öppna femtielva forum för att se om någon svarat på ens inlägg så bara klickade man där och fick överblick om man fått svar eller inte. Som det är nu tappar man ju totalt pejlen på trådarna man svarat framför allt på gnägg där ett inlägg hamnar flera sidor bak bara på några timmar.

Sv: Länken till ens egna inlägg !!

Jag har uppdaterat lite här och där, länken försvann av misstag i samband med detta.

Det som är lite spännande med den är att jag tror att jag lade dit den utan att tala så mycket om den och utan att vara helt säker tror jag inte att någon haft något att säga om den tidigare.

Vore kul att höra om det är fler som har använt den.

Jag skall försöka lägga tillbaka den så fort jag hinner.

Jag använder den dagligen och hela tiden.
Man hittar ju inte vad man skrivit annars.. :angel:

Håller med övriga: Tyckte den var jättebra! Använde den mycket.

Den använde jag alltid - orkar inte prenumenera på trådar så där var det ju snabbt att gå in o kolla om man fått svar

får jag fråga vilken länk ni pratar om?
har aldrig sett den innan och inte nu heller, men jag antar att den inte är tillbaka ännu?

Jag har nu lagt tillbaka en länk till profilen istället för senaste trådarna.

Delvis gick det snabbare och i och med att sökfunktionen är avstängd fungerar det i alla fall inte ;)
Jag lovar att försöka fixa så att sökfunktionen återkommer, se andra trådar om detta.

använder de n jättemkt! o nu går det ju inte att hitta andras tidigare inlägg elelr att söka i forumen? :cry:

Jag använder den länken JÄTTEMYCKET och även på andra användare!
Den var bäst på hela Bukefalos:)

Nu fungerar det om ni klickar på "Min profil" och sedan väljer om ni vill se inlägg eller trådar.

Saknar också att man kunde se vilka som var i forumet :(
Men, jag reagerade också ofta på att det var flera som bara "fanns" där, inte gjorde ngt. Kan det också vara en anledning till segheten? Många har ju bredband och då är det lätt att bocka av rutan "komihåg mig" och så är man där hela tiden och "tar plats" trots att man inte är där (oups, vad krångligt det lät ;) )

Kan man ta bort den funktionen och förlänga tiden innan man automatiskt loggas ut? Det kanske är en hjälp, så kanske, kanske kan vi få tillbaka lite annat... :D

Neej, inte vill jag ha tillbaka den automatiska utloggningen....

Hur ska jag då kunna varva städning, matlagning, äta m.m. ;)

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 921
Senast: Nahar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 755
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·
Träning Egentligen skulle jag komma med en löshopningsrapport. Hästen har hoppat, ca 1 meter. Dock inte på löshoppningen. Vi kom aldrig så...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
13 203
Senast: Tarantino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar