lång transport????

W

wannehavefun

Vill ut o tävla men pållen går ej in i vanli transport. Där är det 190 mellan bommarna och hon får rent fyiskt inte plats. Vet du någon längre modell som ändå inte är ny och kostar 65000??
Tacksam!

Sv: lång transport????

Det finns ju massa tillverkare som gör både längre och bredare transporter.

Enklast är ju att ta kontakt med dom och kolla vad de har för modeller som är av den större sorten och sen kolla annonser efter en begagnad.

/M

Sv: lång transport????

Varkar vara lättare sagt än gjort... Någon som vet någon? Förtutom de nyaste dyraste?

Liknande trådar

Hästvård Hej, har ett litet bekymmer som jag försökt att lösa. Min d-ponny trycker rumpan mot bakbommen när man kör transport så hon får sår...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: misswilma
·
Hästhantering Jag har en unghäst som backar ur transporten så fort jag försöker stänga bommen. Vi har tränat MYCKET, minst 2 gånger i veckan under fem...
2
Svar
21
· Visningar
2 662
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar