lamp-provare?

tanten

Trådstartare
Årets irritationsmoment. Trasiga glödlampor i adventsstakarna. :meh:
Jag är less på att skruva och testa. Det tar ju evigheter.

Tips på billig och enkel lampprovare?
 
Jag har en med ledlampor,hur testar men det? Det sitter typ 15-18 st i den lille jävlen o efter en del fipplande o lite ilska kan jag kontatera att dom i alla fall går att ta av/ur.
Sitter på en liten plastsockel
 
@tanten den där fungerar bara på glödtrådslampor hälsar maken, fråga på affären om du tänker köpa den!
I princip kan du bara använda den till adventsljusen, ej till ledlampor (om du vill testa andra lampor).
Men skit då!! Jag har mestadels led-lampor. Det är ju de enda reservlampor som säljs numera.
 
Jag har en med ledlampor,hur testar men det? Det sitter typ 15-18 st i den lille jävlen o efter en del fipplande o lite ilska kan jag kontatera att dom i alla fall går att ta av/ur.
Sitter på en liten plastsockel
Dom är :devil: påfund! Där är det "byta-lampa-metoden" med spänning på som gäller :meh:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min mobil har börjat krångla med laddningen. Den tar laddning och batteriet är bra och allt sånt. Men själva laddningen krånglar. Man...
Svar
13
· Visningar
1 808
Senast: sthu
·
Foder & Strö Mmm, så är den härliga tiden på året återigen här när temperaturen sjunker under -20C och all plast blir superkänslig. Jag gör av med...
2
Svar
34
· Visningar
3 063
Senast: skiesabove
·
Trädgård & Växter Har sett de superlånga trådarna om rumsväxter men känns lite mastigt att läsa igenom dem för mina väldigt specifika frågor innan jag...
Svar
11
· Visningar
1 761
Senast: Bapelsin
·
Kläder & Bli fin Sitter och kollar efter kängor till mig. Jag är lite trött på att bli blöt om fötterna när vi går i skogen. Mina vandringskängor är inte...
Svar
10
· Visningar
568

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp