Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har också sett den när jag googlat. Frågan är -funkar den?Minns inte vad det är för sockel på en lampa i adventsstakar men en sån här lamptestare kanske kan fungera
https://www.kjell.com/se/produkter/...VG4myCh2u7gcdEAQYASABEgLOUvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Har också sett den när jag googlat. Frågan är -funkar den?
Så bra. Får försöka pricka in det när jag åker till stad med butik.Japp, den funkar! Köpte en när vi hade vajsing med en armatur hemma och tröttnade på att köpa lampor hela tiden.
@tanten den där fungerar bara på glödtrådslampor hälsar maken, fråga på affären om du tänker köpa den!
Men skit då!! Jag har mestadels led-lampor. Det är ju de enda reservlampor som säljs numera.@tanten den där fungerar bara på glödtrådslampor hälsar maken, fråga på affären om du tänker köpa den!
I princip kan du bara använda den till adventsljusen, ej till ledlampor (om du vill testa andra lampor).
Dom ärJag har en med ledlampor,hur testar men det? Det sitter typ 15-18 st i den lille jävlen o efter en del fipplande o lite ilska kan jag kontatera att dom i alla fall går att ta av/ur.
Sitter på en liten plastsockel
Då åker den i soparna,skit oxå för den är snygg.Dom ärpåfund! Där är det "byta-lampa-metoden" med spänning på som gäller
![]()