laktosfri mjölk?

Sv: laktosfri mjölk?

Det går alldeles utmärkt :)

Mina dricker vanlig mjölk och många katter tål det oxå utan problem.

åhå, jag har fått höra att det är aja-baja:crazy:

Måste vara nåt missförstånd.

Det är vanlig mjölk som kan vara aja-baja för en del. (opasterisörad tycks vara lättare för kattmagar, det är säkert därför myten kommer att alla katter älskar mjölk. Förr i tiden gick det).

Men laktosfri är alltså OK.

Min veterinär rekommenderade lite mindre pastöriserad mjölkdryck när min kisse drack dåligt. Hon tipsade om att ge kaffegrädde utspädd med vatten för att det är snällare mot magen.

Mina katter tål visserligen vanlig mjölk, jag ger dom aldrig det men dom snor av mig om jag lämnar ett mjölkglas obevakat ens en sekund :cool:

Liknande trådar

Katthälsa Katterna i familjen brukar få kaninöron, kanintassar, och andra kaninkroppdelar att mumsa på och leka med. Nu har mamma fått erbjudande...
Svar
12
· Visningar
674
Katthälsa Min katt utreds just nu för felin hyperestesi. Eller ja, vi närmar oss diagnosen genom att först utesluta annat. Två veterinärer varav...
Svar
6
· Visningar
576
Senast: Kaching
·
Övr. Katt Jag såg att de sålde kattmjölk på Ica för ett tag sen. Små dyra förpackningar. Borde det inte gå lika bra att ge vanlig laktosfri mjölk...
Svar
11
· Visningar
1 679
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
579
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama