Lagtävling?

saffran

Trådstartare
Får man starta med en 4-årig häst i dressyr lagtävling. Hittar ingen info, men "hörde" att ponny måste fyllt 6 år, men hittar inget om det heller.

Hjälp!

Får man starta med en 4-årig häst i dressyr lagtävling. Hittar ingen info, men "hörde" att ponny måste fyllt 6 år, men hittar inget om det heller.

Hjälp!
En fyraåring får bara starta en gång per dag och inte högre klass än LB (väl?) Om det sedan är en lagklass spelar väl ingen roll? Måste väl i såfall vara en regel som gäller för hoppning?

En fyraåring får bara starta en gång per dag och inte högre klass än LB (väl?) Om det sedan är en lagklass spelar väl ingen roll? Måste väl i såfall vara en regel som gäller för hoppning?

Så har jag tolkat det också. Hittar inget i vare sig TR eller de lokala reglerna för Div 2.

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
798
Senast: Ketrawzc
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
337
Senast: Cactus
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 104
Senast: Strandad
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
2 367
Senast: hhere
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter
  • Senskada pga spark