Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Drygt 200 kr säcken! Men rätt koncentrerat iaf.. Jag har den, gillar den skarpt. Fast det ser ut som en blandning mellan Fibergi å hackelse.. Ger den tillsammans med Groov o betfor.
Kraffts müsli är utan havre.
Det är meningen att man ska komplettera med ex havre/korn och mineralfoder.
På "mitt" Granngården kostar 20 kg 195:-. Jag tycker det är dyrt men lägger man till spannmål och sedan räknar på kg-priset för hela fodret så blir det något bättre.
// Linda
Foder & Strö
Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
Trädgård & Växter
Vi har några gigantiska träd som behöver sågas ner. De har funnits här under de 20 år som jag har bott här men nu börjar jag oroa mig...
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.