Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Finns det någon som har en nyare kontoplan (typ EU-BAS 2000) för hästverksamhet (gärna LRFs)? Jag vill byta kontoplan i min hästbokföring från gammal till ny och undar om någon kan hjälpa mig .
Nej, jag är faktiskt inte kund där. Blev lite förvånad själv... Däremot är jag LRF-medlem men det tvivlar jag på att de tar hänsyn till.
Sitter hemma nu (förut var jag på jobbet) och kontoplanen heter "Kontoplan EU BAS - förkortad version HÄSTVERKSAMHET". Vad de menar med förkortad version vet jag inte . Det lilla jag har hunnit ögna i den verkar den iaf tillräckligt komplett för mig.
Hästmänniskan
Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad.
Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Hundavel & Ras Dagens rasklubbar gör det ofta baserat på rent nonsens. Denna punkt i historien brukar nämligen infalla samtidigt som när man började...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.