Kontoplan för hästverksamhet

Dalatjej

Trådstartare
Finns det någon som har en nyare kontoplan (typ EU-BAS 2000) för hästverksamhet (gärna LRFs)? Jag vill byta kontoplan i min hästbokföring från gammal till ny och undar om någon kan hjälpa mig :confused:.

Jag har en, fick den från LRF Konsult igår så den borde väl vara färsk? Ring din lokala Konsult så skickar de säkert en!

Jag tackar för tipset! :) Är du kund hos LRF Konsult eller ger de bort dem ändå? Jag trodde faktiskt inte att de var så generösa. :o

Nej, jag är faktiskt inte kund där. Blev lite förvånad själv... Däremot är jag LRF-medlem men det tvivlar jag på att de tar hänsyn till.

Sitter hemma nu (förut var jag på jobbet) och kontoplanen heter "Kontoplan EU BAS - förkortad version HÄSTVERKSAMHET". Vad de menar med förkortad version vet jag inte :confused:. Det lilla jag har hunnit ögna i den verkar den iaf tillräckligt komplett för mig.

Vill återigen tacka för tipset! Jag ringde LRF Konsult idag & visst, de skulle skicka en på direkten!

Liknande trådar

Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: Windy
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 339
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 825
Senast: Jeps
·
Hemmet Behöver hjälp med tips hur jag ska göra eller vem ska kontakta för byta till ny sockel (och sladd), på denna lampa. Hade hoppats skulle...
Svar
4
· Visningar
472

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattraser bomba mig med info
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat

Omröstningar