Kontakter ringa med ljud vid ljudlös mobil

Vi hade en situation på jobbet då en kollega satt mottagningstelefonen på Stör ej (iphone) under ett möte. En annan kollega som var hemma försökte få tag på oss och skickade till slut meddelande via FB privat. Det fanns inte någon notis på telefonen alls om att någon ringt. Det hade inte gått fram signaler normalt och hon hade inte kommit till telefonsvaret, minns inte om det tutade upptaget eller om det blev ”kan ej nås”. Där lärde jag mig något iaf, hade trott innan att stör ej och ljudlös är typ samma sak 😆🤷‍♀️

Har också stör ej på nätterna (schemalagt). Det är toppen! Blir inte störd varken av ljud eller av att skärmen börjar lysa men kan vara lugn med att utvalda personer kommer fram om de ringer mig.
Jag är lite tagen över att det finns någon som är yngre än mig, som inte vet skillnaden på Stör Ej och ljudlös! :D:p Plötsligt känner jag mig lite ung en stund, tack för det! :D

Jag använder bara ljudlös, har aldrig använt Stör Ej, orkar inte sätta mig in i allt min telefon kan göra, den är ju som en mindre dator. En Samsung S10+, tror jag det är, som låg orörd i en låda innan jag tog mig i kragen och började krånglet med att börja använda den.... och då med en viss "vill så väldigt iiiinte" känsla över det, som tur var gick det över.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Är det någon här som vet om det är möjligt att vidarekoppla en specifik kontakt/ett nummer direkt till röstbrevlådan? Utan att det går...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: aiquen
·
Juridik & Ekonomi Såg tråden Boendeekonomi är jättekul! och kom på att jag skulle vilja höra från andra eller före detta villaägare, vad man ska ha för...
Svar
8
· Visningar
485
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
763
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp