Konstig reklam igen

Silver Girl

Trådstartare
Nu kommer det igen konstig reklam som det inte går att trycka bort. Igår var det någon knasig föryngringsmetod och idag detta som verkar helt uppåt väggarna.
20210517_133443.webp

Tyvärr är det nog så att det med jämna mellanrum lär dyka upp "dåliga" annonser och att vissa av dem inte har ett kryss uppe till höger.
De som är riktigt olämpliga kan jag försöka blockera, jag ser ingen anledning till att ha dem på sidorna.

Originalinställningarna är att blockera det mesta konstigt, men vissa går runt detta med flit.

Vissa banners får nog ni och jag bara försöka ignorera, de försvinner nog snart igen och ersätts av någon annan konstig produkt eller tjänst.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·
Kropp & Själ Vilken konstig upplevelse jag precis hade. Jag var ute på gården, städade och tvättade inne i bilen. Ganska monotont, så tankarna gick...
Svar
3
· Visningar
545
Senast: cassiopeja
·
R
Kropp & Själ Först så jag vet att iallafall domflesta här inte är läkare och jag har själv klart kontakt med vård osv så ingen be höver oroa sig för...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 430
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
905
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar