Konfunderad...

Kexchoklad

Trådstartare
I Varulvslekentråden på ÄU råkade vi börja prata om man är online på Buke - trots att man stängt av både internet och datorn. Är man det? På min egen dator har jag "kom ihåg mig", men samtidigt använder jag ju ibland andra datorer - och på dessa måste jag självklart logga in med användarnamn och lösenord. Är jag då trots detta alltid online? :confused:

Blev nyfiken på detta, så nu hoppas jag på att få veta hur det egentligen ligger till :D

/Konfunderad Kexchoklad

Edit: Äsch, nu fick jag svar på ÄU istället. Så tillvida att det svaret var rätt :D

Senast ändrad:
Sv: Konfunderad...

Om du har "kom i håg mig" ibockat, så är du alltid online på buke, även om du stänger av datorn.

Är det verkligen så? Men hur fungerar det då om jag loggar in från en annan dator, där jag måste skriva in mitt lösenord (jag koms ju bara ihåg på min egen dator)? Blir jag då online fast jag redan var online (p.g.a. "kom ihåg mig")? :confused:

Vad jag vet så är du online 15-30 minuter från det att du senast gjorde något på sidan, sedan är du inte online längre oavsett om du klickat i kom ihåg mig eller ej.

Logga in behöver du dock inte göra nästa gång du kommer till datorn om du klickat in kom ihåg mig.

Liknande trådar

IT & mobiler Läs detta innan du skapar en ny tråd. Läs igenom de vanliga frågorna nedan. Om du behöver diskutera vidare så använd helst någon av de...
Svar
0
· Visningar
13 764
Senast: gern
·
C
Bukefalos På mitt jobb har vi en gemensam dator till Internet. En dag hade jag varit inne på Buke och killen som sätter sig vid datorn efter mig...
Svar
17
· Visningar
4 917
Senast: Clintan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama