HH_gullet
Trådstartare
Hej, vad tycker ni? På grund av att jag fick magsjukan I helgen så förstördes min vecko planering på min häst och nu är jag tveksam på om jag har ridit tillräckligt mycket för att tävla till helgen så vad tycker ni? Så har har jag ridit.
Söndag tävling 90 och 100
Måndag promenad 45 min
Tisdag vila
Onsdag longering /lösgalopp
torsdag uterritt
fredag vila
lördag vila
Söndag dressyr i paddocken ( dock inte av mig )
Måndag vila
tisdag tror att någon skulle rida ut på han I dag (annars vila)
vad tror ni om att tävla på söndag i klass 90 och 100 och även tisdag med då 95 och 105 och hur ska jag lägga på schemat för veckan? Eller har han vilat för mycket för tävlingar, båda tävlingarna är på hemma klubben och är lokala och är endast anmäld till avd b så typ 8 hinder eller ska jag avanmäla mig?
Planen är att jag själv ska rida i morgon ☺ åh vad tycker ni,?
Hästen är 9 år är i tävlings kondition går ute mellan 8-19 i stora öppna hagar med kompisar ☺
Söndag tävling 90 och 100
Måndag promenad 45 min
Tisdag vila
Onsdag longering /lösgalopp
torsdag uterritt
fredag vila
lördag vila
Söndag dressyr i paddocken ( dock inte av mig )
Måndag vila
tisdag tror att någon skulle rida ut på han I dag (annars vila)
vad tror ni om att tävla på söndag i klass 90 och 100 och även tisdag med då 95 och 105 och hur ska jag lägga på schemat för veckan? Eller har han vilat för mycket för tävlingar, båda tävlingarna är på hemma klubben och är lokala och är endast anmäld till avd b så typ 8 hinder eller ska jag avanmäla mig?
Planen är att jag själv ska rida i morgon ☺ åh vad tycker ni,?
Hästen är 9 år är i tävlings kondition går ute mellan 8-19 i stora öppna hagar med kompisar ☺