Kommer ni ihåg Pelle Svanslös?

Bebben

Trådstartare
Den lilla killen utan svans, som halva Buke ville ha? :love: Den sötnosen var här på besök idag, som 6½ mån gammal. Lika söt, ännu mer underbar, skitrolig och en exakt kopia av sin mor!!

Blandat%20054copy.JPG-for-web-normal.jpg

Blandat%20068copy.JPG-for-web-normal.jpg

Blandat%20080copy.JPG-for-web-normal.jpg

Han är 1 cm högre än sin mamma, väger 2 kg mindre och har inte ens börjat bredda sig i kroppen på riktigt än! Han är så fin :love: Och gud så skrattande lik han var Peggy.. Dom rörde sig likadant, lät likadant, låg likadant... Ja, han ärvde verkligen allt därifrån, man kunde inte känna igen pappa någonstans i honom.

Gud, jag borde ha behållt honom hemma! :D

Sv: Kommer ni ihåg Pelle Svanslös?

Bah, 145 som tittat men inte en enda som minns? ;)

Jag var halvt överöst om honom när han var liten puppe för några månader sedan bara...

Vad underbart lik han är sin mamma :love:
Jag är mer fäst vid den lite lättare typen av amstaff, men han är supersnygg!

Han är jättefin. :D
Folk kanske drabbades av "just ja, de blir stora också"-sjukan? ;)

Joooo jag minns honom :D Kul att han hade blivit så lik sin mor. Måste vara roligt som uppfödare att se sina valpar när de blivit större.

Haha! Jätte söt, han ser så barnsligt mammasöt ut! Nosen ser ut att be om att pussas på (K)

Hans mamma och pappa är ju varken lätta eller små, jag gillar dom kraftiga väldigt mycket! Fast jag uppskattar såklart en lättare och lika snygg Amstaff med ;) Mitt senaste tillskott är ju av en helt annan typ än dom andra här hemma.

Men det är otroligt kul att han blev en sådan Peggy-kopia! :D Det syntes ju redan när han var en liten kulting att han skulle växa upp till att bli lik Grisen :love:

Ja, det är alltid lika kul! Dom kommer ju alltid att vara mina små barnbarn liksom ;) Att han sen bor hos världens bästa och trevligaste valpköpare som går att hitta, gör det ju extra kul att ses!

Hihi, jag har äntligen börjat vänja mig vid hennes storlek :D Men så har hon förvisso äntligen börjat gå upp mer i vikt också, det gjorde ju sitt till storleksmässigt att hon var alldeles för smal när hon kom. Nu ska bara musklerna få komma också, sen kommer hon nog att kännas som en "medium" kanske!
Men vacker, det är hon verkligen.

Han är jätte söt, mycket lik sin mor och syns tydligt att det är en hane.

Men jag gillar din nya tik bra mycket mer i typen. :D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka