Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad heter det täcket, eller om du har bild?Eftersom jag numera har en känslig häst, för det mesta, så köpte jag kombitäcke från Petster. Bra passform, täcker buken någotsånär och framför allt så gillade jag priset!
Men visst är det tjockt tyg även på det?Jag satte regnliner i ett Rambo protector
Är det nät på sidorna på det?Jag har Hansbo och det är ok. Men det behöver impregnering för att klara häftiga regn. Gäller nog samtliga märken. Men det är inga mirakel täcken. Kan bli varmt i solen och kallt vid ihållande regn då det endast är nylonfoder. Perfekt de dagar då det regnar lite till o från. Då brukar ju flygkrypen vara jobbiga.
Tjockt tyg i vad? Protector äri nät. Linern är i tunt regntyg, tunnare än ett regntäckeoch sitter när den är på över ryggen och halvvägs ner på sidorna. Det är betydligt mindre varmt än Rambo Summer Series. Men blir det 20 plus eller mer blir det ju varmt under regn delen. Men man har ju inte den på dåMen visst är det tjockt tyg även på det?
"Nättyget" är det jag menar. Rambo summer samt även amigos flugtäcken är ju gjorda i detta tjocka "nättyg", men då är det annat material på protector?Tjockt tyg i vad? Protector äri nät. Linern är i tunt regntyg, tunnare än ett regntäckeoch sitter när den är på över ryggen och halvvägs ner på sidorna. Det är betydligt mindre varmt än Rambo Summer Series. Men blir det 20 plus eller mer blir det ju varmt under regn delen. Men man har ju inte den på då
Men hästarna blir ju inte varma av sånt tyg. Jag har använt rambo summer series i högsommarvärme och det funkar jättebra."Nättyget" är det jag menar. Rambo summer samt även amigos flugtäcken är ju gjorda i detta tjocka "nättyg", men då är det annat material på protector?
Protector har ett annat nät. Det värmer inte alls. Min herre kunde svettas bara av att vara när det var varmt. Enda han blev svettig under protector var antiskavfodret i bogen. I övrigt var han svalare med täcket än utan."Nättyget" är det jag menar. Rambo summer samt även amigos flugtäcken är ju gjorda i detta tjocka "nättyg", men då är det annat material på protector?
Det blir min häst, har redan testat.. Men då vet jag att det är samma material på det som de andra, då blir ett sådant täcke inte aktuellt.Men hästarna blir ju inte varma av sånt tyg. Jag har använt rambo summer series i högsommarvärme och det funkar jättebra.
Det blir min häst, har redan testat.. Men då vet jag att det är samma material på det som de andra, då blir ett sådant täcke inte aktuellt.
Det är inte samma material.Det blir min häst, har redan testat.. Men då vet jag att det är samma material på det som de andra, då blir ett sådant täcke inte aktuellt.
Det är absolut inte samma tyg i protector som summer series. Det är som att jämföra en tshirt och en nätbrynjaDet blir min häst, har redan testat.. Men då vet jag att det är samma material på det som de andra, då blir ett sådant täcke inte aktuellt.
Imperial ridingVad heter det täcket, eller om du har bild?