- Svar: 21
- Visningar: 2 805
(ATL) Den man som ansvarade för Knorrevångens slakteri 2009 ställdes på måndagseftermiddagen till svars vid Kristianstad tingsrätt åtalad för djurplågeri.
Läs mer...
Läs mer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra om de åker fast o alla deras kunder också
Bra om de åker fast o alla deras kunder också
Varför i hela fridens namn skulle jag åka fast?! Jag har väl inte gjort något fel. Mina hästar har inte lidit.
Nu får du nog förklara dig.
Det där var väl i otrevligaste laget.Det var inte jag som var dum nog att ge bort min häst...
Hat som beror på eget dåligt samvete är nog oftast starkast. Pjok bryr sig nog inte om slakterifusk utan bara om hämnd.
PL
Det där var väl i otrevligaste laget.
Inte för att jag vill att alla deras kunder ska åka fast (för vad kan man fråga sig), och det tror jag inte Pjok egentligen menar heller, men nog undrar man över dom kunder som anlitat stället sedan förhållandena uppdagades.
LIA
Ja visst undrar man över knorres kunder. Det är för övrigt väldigt skönt att slakteriet ställts till svars för vad de gjort. Man kan bara hoppas att är slut med fusket. Mitt uppdrag är slutfört.....B-)
Men du skulle ju driva det privat också för egen del, eller har det runnit ut i sanden????
Samma här.
Det var inte jag som var dum nog att ge bort min häst...
...du måste mena - dum nog au
slakta sin sällskapshäst,.
Passfusk och slakt av medicnerade hästar för att ge några exempel