V
Villeroy
Vad innebär knapplån?
Blev hänvisad till denna sida...
Blev hänvisad till denna sida...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
om du tittar i högra hörnet så ser du att det står på mitt inlägg att jag svarar till dig då det är ditt namn som står där
såhär står det då: Svar på Knapplån? av Villeroy #2
det betyder att jag svarar till dig
Hej. Knapplån innebär att du lånar en annan persons dator under den personens inloggningsnamn på Buke. T.e.x lånar du min dator när jag är inloggad med mitt inloggningasnamn och skriver något som jag personligen inte skulle skriva så är det bra om du skriver *knapplån* för då vet andra här på Buke att det inte är jag utan någon annan som skriver under min signatur. Hoppas du förstår vad jag menar. Ha dé!!! Hälsningar Ingela
Hej. Knapplån innebär att du lånar en annan persons dator under den personens inloggningsnamn på Buke. T.e.x lånar du min dator när jag är inloggad med mitt inloggningasnamn och skriver något som jag personligen inte skulle skriva så är det bra om du skriver *knapplån* för då vet andra här på Buke att det inte är jag utan någon annan som skriver under min signatur. Hoppas du förstår vad jag menar. Ha dé!!! Hälsningar Ingela