Twihard

Trådstartare
Hej jag har bara några funderingar. Jag är sugen på att förnya min garderob, och jag tycker väldigt mycket om modernt lite tuffare mode (kan inget m mode så vet inte vad stilen heter) men exempelvis var någon i Melodifestivalen förra veckan, någon som gick till final med röda byxor. Lite sådan stil gillar jag.

Dock så är de flesta jag ser som har sådana kläder rätt så smala och jag undrar om man kan passa i sådana kläder utan att vara pinnsmal?

Jag är normallång, normalstor med en "typisk kulmage" (sådan liten tjejer kan ha lite bukfett eller vad man ska säga). Lite kraftigare lår eftersom jag jobbar och rider med hästar.

Hade kunnat lägga upp bil men fick inte till det men om någon kan på ett ungefär förstå min kroppsform, tror ni jag passar i sådana kläder? Magtröjer? Var ärliga. :D

Sv: Klädråd

Ärligt talat, klä dig i det DU trivs i! Att du har en "kulmage" säger ingenting eftersom att vi inte vet hur resten av din kropp ser ut, men om du vill ha tips på att klä dig på sätt som "smickrar din figur" så är det bara att googla typ "klä dig efter kroppstyp".
Det handlar inte bara om vad som passar din kropp, utan vad som passar dig. Du är så mycket mer än bara din kropp!

Om du är ute efter att förnya din garderob så kan du kanske spara bilder på olika "outfits" som du tycker om, och så kanske du kanske kan ta fram ett par key pieces att utgå från? Sedan är det bara att ge dig ut på stan och prova dig fram!

Liknande trådar

Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 740
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp på vintern
  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2025