strawberrysylt
Trådstartare
Lite spin-off på tråden om jackor blir det väl. Tänkte höra hur mycket kläder ni har och hur mycket ni använder av det ni har? Jag har de senaste åren tröttnat ur rejält på att ha massa saker/kläder som jag ändå inte använder, så försöker rensa ofta, men tycker ändå jag har mer än jag använder..
Jag använder nog inte så mycket kläder i min vardag nu helt enkelt, men frågan är hur mycket en "vanlig person" använder? Hade vart kul o se hur mycket ni använder
Jag har rensat alldeles nu idag och detta är vad som återstår som jag ska se om det blir använt:
3 par jeans
3 par shorts
6 t-shirtar
5 linnen
4 byxor
10 par skor
1 klänning
3 västar
7 tröjor
3 skjortor
2 skärp
12 bh:ar
22 trosor
1 baddräkt
1 bikini
1 sport-bh
1 morgonrock
1 par leggins
1 sarong
1 tunika
5 jackor
13 miljoner strumpor
Ett par stay-ups, strumpyxor och strumpebandshållare eller vad det heter
Räknar inte med mössor, vantar och sånt, men annars är detta allt.
Vad jag skulle vilja komplettera med är 1 st vit t-shirt ett vitt linne, en huvtröja och en vinterjacka. Det är nog allt. Vad är era tankar? Ser det lite ut eller normalt eller vad?^^
//r
Jag använder nog inte så mycket kläder i min vardag nu helt enkelt, men frågan är hur mycket en "vanlig person" använder? Hade vart kul o se hur mycket ni använder
Jag har rensat alldeles nu idag och detta är vad som återstår som jag ska se om det blir använt:
3 par jeans
3 par shorts
6 t-shirtar
5 linnen
4 byxor
10 par skor
1 klänning
3 västar
7 tröjor
3 skjortor
2 skärp
12 bh:ar
22 trosor
1 baddräkt
1 bikini
1 sport-bh
1 morgonrock
1 par leggins
1 sarong
1 tunika
5 jackor
13 miljoner strumpor
Ett par stay-ups, strumpyxor och strumpebandshållare eller vad det heter
Räknar inte med mössor, vantar och sånt, men annars är detta allt.
Vad jag skulle vilja komplettera med är 1 st vit t-shirt ett vitt linne, en huvtröja och en vinterjacka. Det är nog allt. Vad är era tankar? Ser det lite ut eller normalt eller vad?^^
//r