kissar inte/lite

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare sinner
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 666
S

sinner

vad är symptomen på att njurarna lägger ner på en häst? pållan har inte kissat inatt, och jag blir supernervig eftersom hon är sjuk, har fång och testas på metacam eftersom hon inte tålde butta. vad hon är för sjuk vet jag inte ännu, ska ringa och få svaren från kliniken på fredag.

Sv: kissar inte/lite

urinvägsinfektion?
Mitt sto fick det samtidigt som hon hade hovböld. Citron och äppelcidervinäger gjorde susen. Men jag vet inte om det fungerar att ge sånt när hästen har fång.

Sv: kissar inte/lite

känns ju lite sådär att ge henne en massa konstigt i smaband med dels fång men också medusin... hur länge vågar man vänta på kisset då?

Liknande trådar

Hästvård God kväll! Sitter just nu och vakar över sjuk häst och tänkte höra om någon varit med om något liknande. Ena hästen sväljer inte sin... 2
Svar
27
· Visningar
2 546
Senast: Zetly
·
Hästvård Hej! Har en valack som har en tendens att få gaskolik. Vi har testat allt, verkligen allt. Men ibland smäller det till utan förvarning...
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Mary_Oh
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
1 917
Senast: Mint
·
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
998

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka