Kimblewickbett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MoaEriksson
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 9 374
Sv: Kimblewickbett

men gud vad alla håller på :angel: :laugh: ge hon bara svar på frågan :D Jag rider på KW på min Fd travare. En hit från början men jag som dum nog var fortsatte och det slutade med att han nu lägger tungan över bettet, tack vare att KW har en liten hävstångseffekt så måste man vara otroligt känslig i handen! :p Endast använda finger topparna. Men det är ett bett som jag ändå varmt rekommenderar :D men rid inte på det för mycket bara! :)

Väääldigt gammal tråd ;)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig... 2
Svar
21
· Visningar
8 395
Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 863
Senast: Vogue
·
Gnägg Igår kväll hände något som jag har så otroligt dåligt samvete för idag. Min häst är otroligt envis och ibland lyssnar han inte även fall...
Svar
11
· Visningar
1 798
Senast: _FiA_
·
Utrustning Min 6-åring som jag nu haft i 5 år visar sig allt mer bli känslig för varje år och i takt med sin utbildnings- och... 2
Svar
25
· Visningar
4 577
Senast: AW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Alternativ till försäkring
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Har du en åsna?