Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en kattunge, 4 månader gammal, som har näst intill varje dag under 1 vecka spytt nåt som liknar vatten, finns varken mat eller hår i spyan. Annars är hon hur pigg och busig som helst, verkar inte må dåligt på annat sätt. Nån som vet vad det kan vara?
Ja det är hon, när hon för 1,5 månad sen spydde upp mat så fanns det mask i det så avmaskade henne på en gång och 2 veckor efter det fick hon en ny dos avmaskning. Hon hade aldrig blivit avmaskad före det. Kan det räcka med att avmaska henne fler gånger?
Du ska nog kolla upp det, men om mamman haft mask så kan de ha mycket av den varan, men kan ju vara någont annat fel, något som katten svalt och nu sitter i vägen någonstans.
Man ska inte avmaska katter i onödan och eftersom du redan avmaskat henne men hon har spytt även efter det så hade jag rekommenderat dig att uppsöka veterinär.
Kropp & Själ Jag har två olycksfallsförsäkringar och har koll på vad som ingår i båda. Har varit noga när jag valt ut och läser villkoren och vad som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.