Kattnäsor

emlem

Trådstartare
eller kattmålning ( nos och morrhår) med svart penna i ansiktet kanske är en bättre beskrivning. Åkte tunnelbana igår ( alltid lika spännande) då såg jag en tjej på plattformen med kattnäsa och tänkte mja det där var ju lite gulligt? hon var minst 15+,sen åkte jag vidare och passerade massvis med flickor med kattnäsor. Alla var självklart utanför mitt fönster så jag kunde inte fråga någon av dem:mad: nyfiken som jag är så vill jag veta varför alla kattnäsor var ute och vandrade igår? var kiss på besök?, kattdagen? eller vad var det frågan om?

Någon som vet och kan avsluta mitt huvudbry?

och ja jag är nyfiken i en strut:banana:

eller kattmålning ( nos och morrhår) med svart penna i ansiktet kanske är en bättre beskrivning. Åkte tunnelbana igår ( alltid lika spännande) då såg jag en tjej på plattformen med kattnäsa och tänkte mja det där var ju lite gulligt? hon var minst 15+,sen åkte jag vidare och passerade massvis med flickor med kattnäsor. Alla var självklart utanför mitt fönster så jag kunde inte fråga någon av dem:mad: nyfiken som jag är så vill jag veta varför alla kattnäsor var ute och vandrade igår? var kiss på besök?, kattdagen? eller vad var det frågan om?

Någon som vet och kan avsluta mitt huvudbry?

och ja jag är nyfiken i en strut:banana:
De hade inte bara målade kattnäsor - de var utklädda också - i djurdressar eller med uppsatt hår etc. Undrar också varför? Hela centralen var full av dem. (Såg också en liten kille med cape och "svärd", men vet inte om det hade ngt samband. :confused:

Vet att det någon gång skulle vara ett såkallat när-con i Norrköping. Är det typ sådana där spelmöten? Vet att "Furys" folk brukar anordna sådana träffar. Kanske något sådant?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka