Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Modcaten är på gränsen för vår femkilos ragdoll. Men snygg och bra i övrigt.
Vilken ska man ha?
Jag har hittat två stycken på Zooplus. Den ena kostar nästan 1000 spänn mer än den andra.
Den här är den billiga
Detta är den dyra
Har en vanligt låda med svängdörr nu, men funderar på en sådan med ingång uppifrån - blir det mindre sandspill av dem?
ModCat såg jag på en mässa och dömde ut pga storleken. Även om mina brittfröknar inte är enorma så ska det ju finnas bekvämt gräv- och positioneringsutrymme.
Har en vanligt låda med svängdörr nu, men funderar på en sådan med ingång uppifrån - blir det mindre sandspill av dem?
Hittar inte den stora modellen någonstans....Enligt sonens flickvän så finns det en större modell på ModCat. 48*48*48, dessutom till extrapris på närliggande butik - jag sa till sonen att jag önskar mig en sån i julklapp. Den bör vår mäktiga kattpojke ta sig in och ur
Hittar inte den stora modellen någonstans....
Vi har nästan inget sandspill alls. ModKat är svindyr och jag vet väl inte riktigt hur jag tänkte när jag köpte den, men nöjd är jag. Haft den i runt tre år. Praktiskt att kunna byta liner (den blå påsen som är invändigt), upplever att kattlådor till slut inte går att få riktigt rena även om man byter all sand.
Där sålde du en till mig!@Kijona en stor fördel för oss som också har hund är att man slipper att hundarna äter kattbajs
Sant, det kanske vore nåt@Kijona en stor fördel för oss som också har hund är att man slipper att hundarna äter kattbajs
Smart! För kattungarna funkar ju det, men jycken är ca lika stor som kattmama, så frågan är om jag kan ha ett tillräckligt stort hål för katten utan att jycken tränger sig igenom..Sant, det kanske vore nåt
@skuggi vi har ett böjt kompostgaller med en öppning i framför lådan. Kanske inte det snyggaste men funkar bra.