Katter och vatten

Pazuzu

Trådstartare
Känner katter alltid av om det är bra eller ej att dricka vid ett visst "vattenhål"?

Det är nämligen så att mina föräldrars katt gärna dricker ur poolen som är klorerad, trots att han inne har tillgång på rent och friskt vatten. Det borde ju inte vara direkt nyttigt med klorerat vatten, men samtidigt så är ju katter noga med vad de dricker och äter, och vill inte ha något som är gammalt.

Sv: Katter och vatten

har också funderat på det, mina katter dricker ur badkaret :/ och ur avloppet under. :/

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
817
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 570
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Bison
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 559
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama