Katt som gillar håriga bekanta

Z

Zaxxa

jag har en katta som är lite pinsam tycker jag själv.:o
för hon ska alltid slicka bröstet på håriga bekanta som övernattar.
vet inte vad detta betyder, men är det fler som har katter som gör så här? :angel:

Sv: Katt som gillar håriga bekanta

Min förra katt älskar hår!! Han är också väldigt förtjust i unga män... :angel: Lägg ett stycke man i lägenheten, så kommer snart Isak ligga där och snaska i hårbotten! Han går upp i det så totalt att det kan vara svårt att få kontakt med honom. :eek:

Bröstet vill han ha utan hår, men gärna med nån mumsig lotion eller after shave på! :d
Har kommit på honom innan för skjortan på folk mer än en gång. :angel:

Sv: Katt som gillar håriga bekanta

Armhålehår på karlar är mysigt att slicka och snutta på, verkar det som.:D Även skägg kan vara trevligt, matrester kanske...? :angel:men nån brösthårskatt har jag inte haft...

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
661
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Hej! Jag och min familj har nyligen upptäckt tjusningen med fricamping, vi far runt i ett taktält, men har ännu inte varit iväg längre...
Svar
1
· Visningar
421
Senast: gammalek
·
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV