Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min ena katt bits ibland helt oprovocerat bara man råkar vara framför henne. Det är inte hårt och det blir inga sår men jag gillar det ändå inte. Någon som vet varför hon gör så här och om det går att göra något åt det?
Paisley bits hårt när hon vill bli klappad eller om man klappar för löst.
Vi löser det genom att klappa henne, vi är väldigt lydiga människor
Så mitt råd är att klappa/klia katten
Jäkla trist sätt att vilja kela. Min instinkt vill liksom bara lappa till katten när den bits.Kimchi blir ofta lite frustrerad på morgonen för att han vill mysa så HIMLA MYCKET och då händer det att han nibblar mig i ansiktet - inte så uppskattat - men det är samma sak som gäller här. Klappa mera.
Jäkla trist sätt att vilja kela. Min instinkt vill liksom bara lappa till katten när den bits.
Ja, men jag gillar det ändå inte. Jag vill inte bli biten, oavsett hur löst det är. Det är otrevligt.Men nej
Katter gör så
Ja, men jag gillar det ändå inte. Jag vill inte bli biten, oavsett hur löst det är. Det är otrevligt.
Ja, men jag gillar det ändå inte. Jag vill inte bli biten, oavsett hur löst det är. Det är otrevligt.
Även shiban "groomar" bland med tänderna när hon känner sig särskilt kärvänlig, då känner jag mig mest privilegiad faktiskt. Hon har dock inte lika vassa tänder som katten och därför får hon hållas, medan jag helt enkelt lyfter ned kisse en bit på bröstet och kelar med honom där istället när han försöker nibbla mig på halsen eller bakom örat. Jag tycker det är fint att han vill ha den kontakten med mig, men alltså AJ klockan fem på morgonen liksom. Jag känner mig inte det Minsta arg däremot. Djur har ju en annan repertoar av signaler än vi har, jag är glad över kommunikationen.Jäkla trist sätt att vilja kela. Min instinkt vill liksom bara lappa till katten när den bits.
Fattar inte varför du tog enot dom nu. Man ägs av katter och får anpassa sig efter dom, inte tvärtom.Ja, men jag gillar det ändå inte. Jag vill inte bli biten, oavsett hur löst det är. Det är otrevligt.
Min ena katt bits ibland helt oprovocerat bara man råkar vara framför henne. Det är inte hårt och det blir inga sår men jag gillar det ändå inte. Någon som vet varför hon gör så här och om det går att göra något åt det?
Dessutom så lappar man aldrig till något djur. Vissa katter bits, andra inte.Du kan säga nej och sedan avleda. Man lär sig inte något mer än rädsla om man skulle lappa till dem. De har sina egna inre instinkter.
Du får väl lägga band på din instinkt helt enkelt. Vi människor kan göra det.Jäkla trist sätt att vilja kela. Min instinkt vill liksom bara lappa till katten när den bits.