Kan någon gissa åldern?

jerseyko

Trådstartare
På min kisse via en bild på hans tänder?

Han hittades med 2 systrar när skolan började, det var väl runt den 20 augusti.

Bilden är tagen idag.

phpk5hxqb.jpg

Sv: Kan någon gissa åldern?

Hejvild gissning på 7 månader?
Tänkte på mjöltanden man ser som är påväg att lossna, och den nya som kommer..

Sv: Kan någon gissa åldern?

Kanske stämmer, det är ju 5 månader sen de hittade kissarna. Men jag frågade aldrig om de hade öppnat ögonen då och hur mkt de rörde sig. När vi var dit och kollade på honom så for de runt som tokar och brydde sig inte speciellt mkt om sin mamma ;)

Framtänderna ser oxå ut att vara mjölktänder, de ser himla mjuka ut mot de stora kissarnas framtänder, men jag ser inte om det är några nya tänder påväg bakom dem (om de tappar i fram oxå?)

Liknande trådar

Övr. Katt Hallå på er! Av en slump så hittade jag till Bukefalos och kände vilken jackpott! Ni kanske kan hjälpa mig. Är i grunden egentligen en...
Svar
6
· Visningar
491
Senast: Blyger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Vår 17-åriga bondkatt har det senaste året börjat jama på ett väldigt ovanligt sätt. Hon utger ett mörkare och högre ljud än sina...
Svar
8
· Visningar
781
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
568
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama